Référemces (item) perdus

J'ai perdu environ une centaine de références (item) sur 2000 et je ne sais pas si j'ai fait une mauvaise manoeuvre. Ils ne sont pas non plus dans la corbeille (que je n'ai pourtant pas vidée) Y a-t-il moyen de les récupérer (dans leur collection)
J'ai exporté ma blibliothèque rdf complète il y a deux semaines, mais j'ai fait plusieurs changements depuis! Bref, même en réimportant ma bibliothèque (et en enlevant les doublons) je ne suis pas certaine d'avoir tout récupérer (et c'est difficiles Et les références ne sont plus classées dans les collections.
  • You're saying you don't see them in the library root, if you click on My Library? Are you missing recently added items or items added at a previous time? If you sort by Date Added, is there a gap in the dates that shows that you're missing items from a specific time period?

    In your online library, it looks like you imported and synced a huge number of items today. If that was an export that you then imported, you're going to end up with many, many duplicates. If you had items in your library previously, unless you explicitly deleted them and emptied the trash, there's no reason you should have to rely on an export — the items definitely exist somewhere.
  • Merci pour l'astuce! sort by Date Added

    Oui, je sais que j'ai fait une erreur (en cliquant 3 fois sur importer une bibliothèque, ) Je vais donc me mettre à la tâche et éliminer les doublons! :-(
  • You can just sort by Date Added to delete the imports all at once. Again, it shouldn't be necessary to rely on an import at all to recover items unless you actually deleted the items yourself. If you didn't do that, and then empty the trash, they would still exist somewhere.
Sign In or Register to comment.