Extension libreoffice : statut inconnu

Bonjour,
j'ai installé zotero il y a quelques jours et je l'ai utilisé avec succés sur Libre Office.
Aujourd'hui je veux l'utiliser à nouveau mais impossible. Les boutons sont bien là mais lorsque je clique dessus il ne se passe rien.
Lorsque je vais dans les extensions j'ai ce message d'erreur : le statut de cette extension est inconnu.

Zotero LibreOffice Integration 5.0.14

ID : 1178596044

Pourriez-vous m'aider svp.
  • edited May 11, 2019
    Have you tried restarting your computer?
    Lorsque je vais dans les extensions j'ai ce message d'erreur : le statut de cette extension est inconnu.
    Where exactly are you looking? In the Zotero preferences or in LibreOffice?

What version of LibreOffice?

(Feel free to respond in French.)
  • Have you tried restarting your computer?
    ==> yes, I have

Where exactly are you looking? In the Zotero preferences or in LibreOffice?
    ==>In LibreOffice

What version of LibreOffice?
    ==>Version: 6.1.5.2 (x64)

Thank you for your help.

• Where exactly are you looking? In the Zotero preferences or in LibreOffice?
    ==>In LibreOffice
    I'm asking where the "le statut de cette extension est inconnu" message is displayed. Isn't that in the Zotero preferences?

Assuming you're seeing that in the Zotero preferences, try following the manual plugin installation instructions to install the .oxt in LibreOffice.

This is an old discussion that has not been active in a long time. Before commenting here, you should strongly consider starting a new discussion instead. If you think the content of this discussion is still relevant, you can link to it from your new discussion.

Sign In or Register to comment.