Document type (French)

Hi,
I am currently working on a new Zotero style, based on Le Tapuscrit de l'EHESS (available in the style repository).
I don't know what "code" to use to define the title macro of a Slideshare presentation. When I import a Slideshare reference, the default type is "Présentation", which gives me an error when I try to generate a bibliography with my CSL ["CSL STYLE ERROR: reference with no printed form."]
When I change the document-type of my reference, to book for example, it works.
So, what would the code be for a "présentation", so I could change it in the macro ?
Thank you very much.

---
Bonjour,
Quel est le code associé au type de document "Présentation" (type Slideshare)? Toutes les références de ce type que j'importe dans Zotero (avec le type de document "Présentation", donc) me donnent des erreurs au moment de générer une citation ou une bibliographie [CSL STYLE ERROR: reference with no printed form.]
Quand je modifie le type de document de la référence, en "Livre" par exemple, la citation et la bibliographie s'affichent normalement, donc je pense que c'est bien de là que vient mon problème.
Je ne trouve pas la traduction anglaise comprise par Zotero pour ce type de document. Quelqu'un peut-il m'aider?
Merci beaucoup!

---
Justine
Sign In or Register to comment.